Apurahakeräykseen on saatu lahjoituksia kiitettävästi

Suomen Parkinson-säätiö on vastaanottanut kiitettävästi lahjoituksia vuosittaiseen apurahakeräykseen. Vuoden alusta elokuun alkuun kertynyt lahjoitussumma on nyt 10 925 euroa. Säätiö kiittää teitä Marjukka Iitti, Erik Jungell, Emilia Lerche, Julia Lindström ja Oskari Petas. Lisäksi säätiö on saanut yhden suuremman lahjoituksen, jonka antaja ei halua julkisuutta.

Vain tieteellinen tutkimus auttaa ymmärtämään Parkinsonin taudin syntysyitä. Tutkimus luo mahdollisuuden löytää keinoja oireiden lievittämiseen, hoitomuotojen kehittämiseen sekä taudin parantamiseen.

Tule mukaan tukijaksi, lue lisää apurahakeräyksestämme täällä .

Suomen Parkinson-säätiölle annettu lahjoitus on yhteisöille vähennyskelpoinen tuloverotuksessa, kun lahjoitus on määrältään 850 - 50 000 euroa.  Verohallituksen 20.6.2018 päätös nro P0018757607 vuosiksi 2019 - 2023.

Säätiöllä on Poliisihallituksen 16.12.2020 myöntämä rahankeräyslupa RA/2020/1629 alkaen1.1.2021 toistaiseksi alueena Suomi lukuunottamatta Ahvenanmaata. Keräystä ja tilitystä valvoo Poliisihallitus.