Uusia artikkeleita sivuillamme mm. hajusta sekä lääkeuutisia

Säätiössä on tammikuussa edessään apurahojen haku ja niiden saajista päättäminen. Hakuun ollaan säätiössä valmistauduttu päivittämällä tietämystä uusimmista tutkimuksista ja suosituksista. Odotamme mielenkiinnolla uusia avauksia ja niitä erinomaisia tutkimushankkeita, jotka saattavat pian olla artikkeleissamme.

Artikkelisarjaamme (Artikkelit | Suomen Parkinson-säätiö (parkinsonsaatio.fi) on päivitetty mm. pohtimalla voiko Parkinsonin taudin haistaa potilaasta Voiko Parkinsonin haistaa? | Suomen Parkinson-säätiö (parkinsonsaatio.fi)

ja on käyty läpi lukuisa määrä liikehäiriösairauksiin liittyviä lääkeuutisia Liikehäiriösairauksien lääkeuutisia (12/2022) | Suomen Parkinson-säätiö (parkinsonsaatio.fi)

sekä päivitetty kovasti tarpeellinen artikkeli parkinsonpotilaille sopimattomista lääkkeistä ja lääkkeiden yhteisvaikutuksista Parkinsonpotilaille sopimattomia lääkkeitä | Suomen Parkinson-säätiö (parkinsonsaatio.fi).

Hyvää joulun odotusta kaikille hyödyllisen lukemisen parissa!